Н А К А З Від 30 серпня 2019 року № 62 Про організацію харчування учнів школи.
Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Ситковецької селищної ради Немирівського району Вінницької області»
Н А К А З
Від 30 серпня 2019 року № 62
Про організацію харчування учнів школи.
Відповідно до вимог чинного законодавства, а також з метою збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, попередження харчових отруєнь, на підставі рішення сесії Ситковецької селищної ради від грудня 2018 р та батьківських зборів /протокол № 1 від 30.08.2019 року/
Н А К А З У Ю :
- Організувати гаряче харчування /обіди/ для всіх бажаючих учнів 1-11 класів, починаючи з 05 вересня і до кінця 2019 року.
- Визначити вартість гарячого харчування /обідів/ в розмірі 10 грн., вартість сніданків для бажаючих учнів 1 – 4 класів – в розмірі 3,50 грн.
- Оплату проводити:
- за рахунок коштів бюджету 100%: дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, дітей з інвалідністю, дітей учасників АТО, дітей 1 – 4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
- за рахунок співфінансування коштів бюджету та батьківських /50% на 50%/ харчувати решту учнів 1 – 4 класів;
- решта учнів 5 – 11 класів – за рахунок батьків;
- за рахунок батьків оплачувати вартість сніданків.
- З метою покращення якості харчування та його урізноманітнення батькам дітей, що харчуються
здати на харчоблок кухарю Гурській Л.М. наступні продукти: картопля – 25 кг, морква –2 кг,
помідори –2 кг, цибуля –2 кг, капуста –2 кг, буряк –2 кг, олія – 1 л, а також 0,5 л миючого засобу.
- Харчування дітей пільгових категорій проводити з дня подачі довідки про статус дитини;
- Безоплатне харчування учнів здійснювати тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час
навчання без попередження, компенсації за харчування не проводити.
- Харчування бажаючих працівників школи проводити на загальних підставах з оплатою вартості
харчування та здачею необхідних овочів.
- Відповідальним за організацію харчування призначити педагога-організатора Бондаренко С.В..
- Відповідальним за збір коштів та закупку продуктів батьківським коштом призначити рішенням
батьківського комітету Майстренка О.В.
- Встановити наступний режим роботи їдальні:
9.15 – 9.25 – сніданок учнів ГПД;
10.10 – 10.30 – обід учнів 2 – 4 класів;
11.15 – 11.35 – обід учнів 5 -11 класів
12.20 – 12.30 – обід учнів групи продовженого дня.
11. Кухарам Гурській Л.М. та Березюк Л.В.:
- Харчування здійснювати за перспективним двотижневим меню та меню-розкладом, погодженим з районним відділенням Держпродспоживслужби в Немирівському районі.
- Продукти харчування та продовольчу сировину отримувати по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).
- Категорично заборонити отримання сметани, м’яса, м’ясних напівфабрикатів в кількості, що не можуть бути використані в установлені терміни реалізації.
- У разі невчасного завезення продуктів кухарю дозволяється робити заміну страв з переліку, який
надається перспективним меню.
- Вважати обов’язковими в їдальні школи наступні документи :
- наказ про організацію харчування учнів закладу;
- накладні на отримані продукти;
- сертифікати якості;
- щоденне меню - вимогу;
- технологічні картки приготування страв
- бракеражні журнали;
- журнал обліку дітей;
- журнал складського приміщення
- До 05 числа кожного наступного місяця кухарам здавати звіти по харчуванню в бухгалтерію селищної ради, копії звітів залишати в себе для звірки.
- Закупівлю продуктів харчування для учнів, що фінансуються з місцевого бюджету, проводити в магазині ПП Гуцаленко О.М. на основі укладеного договору.
- Заборонити використовувати для приготування обідів харчову продукцію без сертифіката якості.
- Заборонити використовувати для приготування їжі овочі, здані батьками, без попередніх лабораторних досліджень на предмет якості та без дозволу СЕС.
- Закупку продуктів проводити до 01 числа кожного місяця.
- Забезпечити до 31.08.2019 року та до 28.03.2020 року проходження обов’язкових медичних оглядів працівників, які пов’язані з організацією харчування.
- Класним керівникам проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо необхідності отримання гарячого харчування. Розглядати питання стану організації харчування на педрадах та нарадах.
- Секретарю-діловоду Мельниченко В.Ф. зібрати документи, що підтверджують статус дітей до 09 вересня 2019 року та подати їх списки на погодження до селищної ради.
- Класним керівникам класів поінформувати батьків дітей пільгових категорій про правила отримання безкоштовного харчування та вимоги до оформлення документів та щоденно інформувати відповідального за харчування про кількість дітей, що мають харчуватись.
- Бракераж сирої продукції здійснювати кухарем Гурською Л.М., бракераж готової продукції здійснювати комісією в складі відповідальної за харчування Бондаренко С.В., медсестри школи Перестюк Л.Б., заступника директора Назаренко І.В. згідно Тимчасового положення «Про порядок проведення бракеражу готових страв, кулінарних та борошняних виробів у школах».
Комісії встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм харчування учнів, технологією приготування страв та ведення відповідної документації.
16 Завгоспу школи Дишканту П.В., Бевзюку В.В.:
- за необхідності забезпечувати доставку продуктів з торгової точки;
- підготувати клопотання на селищну рад по необхідному посуду, обладнанню та по ремонту панелей зали їдальні.
17 Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи О.І.Маринич
З наказом ознайомлені: ________ Назаренко І.В._________ Обертинська О.П. _______Гурська Л.М.
_________ Поліщук Л.М.________Якубенко Л.А. ________ Чернецька О.А. _________ Вітвіцька А.І.
_________ Флакей Ж.В.________ Гуцаленко Т.В. ________ Приходько І.С. ________ Бондаренко С.В
_________ Костюк Л.В.________ Гуцаленко Т.В. ________ Цвора А.Д. ________ Сніцаренко Г.В.
_________ Руда В.В. _________ Воронко Н.А. _______ _ Майстренко О. ________ Майстренко Т.О.
_________ Гавдан Т.С. _________ Флакей В.В.__________ Рибаченко Т.П. ________ Мельниченко В.Ф.
_________ Закаблук І.В. ________ Рябоконь Н.О. _________ Білошицька Л.В. _______ Усаченко Л.М.
_________ Бевзюк В.В. _________ Бордійчук А.В. ________ Березюк Л.В.