Н А К А З Від 30 серпня 2019 року № 62 Про організацію харчування учнів школи.

Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Ситковецької селищної ради Немирівського району Вінницької області»

 

Н А К А З

Від  30 серпня 2019 року                                                                          № 62

 

Про організацію харчування учнів школи.

 

      Відповідно до вимог чинного законодавства, а також з метою збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, попередження харчових отруєнь,  на підставі рішення сесії Ситковецької селищної ради від грудня 2018 р  та батьківських зборів /протокол № 1 від 30.08.2019 року/

 

Н А К А З У Ю :

  1. Організувати гаряче харчування /обіди/ для всіх бажаючих учнів 1-11 класів,  починаючи з 05 вересня і до кінця 2019 року.
  2. Визначити вартість гарячого харчування /обідів/ в розмірі 10 грн., вартість сніданків для бажаючих учнів 1 – 4 класів – в розмірі 3,50 грн.
  3. Оплату проводити:

- за рахунок коштів бюджету 100%: дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з      особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, дітей з інвалідністю, дітей учасників АТО, дітей 1 – 4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

- за рахунок співфінансування коштів бюджету та батьківських /50% на 50%/     харчувати решту учнів 1 – 4  класів;

            - решта учнів 5 – 11 класів – за рахунок батьків;

            - за рахунок батьків оплачувати вартість сніданків.

  1. З метою покращення якості харчування та його урізноманітнення батькам дітей, що харчуються

        здати  на харчоблок кухарю Гурській  Л.М. наступні  продукти: картопля – 25 кг, морква –2 кг,      

        помідори –2 кг, цибуля –2 кг, капуста –2 кг, буряк –2 кг, олія – 1 л, а також 0,5 л миючого засобу.

  1. Харчування дітей пільгових категорій проводити з дня подачі довідки про статус дитини;
  2. Безоплатне харчування учнів  здійснювати тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час    

      навчання без попередження, компенсації за харчування  не проводити.

  1. Харчування бажаючих працівників школи проводити на загальних підставах з оплатою вартості  

      харчування та здачею необхідних овочів.

  1. Відповідальним за організацію харчування призначити педагога-організатора Бондаренко С.В..
  2. Відповідальним за збір коштів та закупку продуктів батьківським коштом призначити рішенням           

       батьківського комітету Майстренка О.В.

  1. Встановити наступний режим роботи їдальні:

9.15 – 9.25 – сніданок учнів ГПД;

10.10 – 10.30 – обід учнів 2 – 4 класів;

11.15 – 11.35 – обід учнів 5 -11 класів

12.20 – 12.30 – обід учнів групи продовженого дня.

      11. Кухарам Гурській Л.М. та Березюк Л.В.:

- Харчування здійснювати за перспективним  двотижневим  меню та меню-розкладом, погодженим з районним відділенням Держпродспоживслужби в Немирівському районі.

- Продукти харчування та продовольчу сировину отримувати по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість  (сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).

- Категорично заборонити отримання сметани, м’яса, м’ясних напівфабрикатів в кількості, що не можуть бути використані в установлені терміни реалізації.

- У  разі невчасного завезення продуктів кухарю дозволяється робити заміну страв з переліку, який    

  надається перспективним меню.

- Вважати обов’язковими в їдальні школи наступні документи :

            - наказ про організацію харчування учнів закладу;

            - накладні на отримані продукти;

- сертифікати якості;

- щоденне меню - вимогу;

- технологічні картки приготування страв

- бракеражні журнали;

- журнал обліку дітей;

- журнал складського приміщення

          - До 05 числа кожного наступного місяця кухарам здавати звіти по харчуванню в  бухгалтерію селищної ради, копії звітів залишати в себе для звірки.

          - Закупівлю продуктів харчування для учнів, що фінансуються з місцевого бюджету,  проводити в магазині ПП Гуцаленко О.М. на основі укладеного договору.

          - Заборонити використовувати для приготування обідів харчову продукцію без сертифіката якості.

          - Заборонити використовувати для приготування їжі овочі, здані батьками, без попередніх лабораторних досліджень на предмет якості та без дозволу СЕС.

          - Закупку продуктів проводити  до 01 числа кожного місяця.

  1. Забезпечити до 31.08.2019 року та до 28.03.2020 року проходження обов’язкових медичних оглядів працівників, які пов’язані з організацією харчування.
  2. Класним керівникам проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо необхідності отримання гарячого харчування. Розглядати питання стану організації харчування на педрадах та нарадах.
  3. Секретарю-діловоду Мельниченко В.Ф. зібрати документи, що підтверджують статус дітей до 09 вересня 2019 року та подати їх списки на погодження до селищної ради.
  4. Класним керівникам класів поінформувати батьків дітей пільгових категорій про правила отримання безкоштовного харчування та вимоги до оформлення документів та щоденно інформувати відповідального за харчування про кількість дітей, що мають харчуватись.
  5. Бракераж сирої продукції здійснювати кухарем Гурською Л.М.,  бракераж готової продукції здійснювати комісією в складі відповідальної за харчування Бондаренко С.В., медсестри школи Перестюк Л.Б., заступника директора Назаренко І.В. згідно Тимчасового положення «Про порядок проведення бракеражу готових страв, кулінарних та борошняних   виробів у школах».

  Комісії встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм  харчування учнів, технологією приготування страв та ведення відповідної документації.

16      Завгоспу школи Дишканту П.В., Бевзюку В.В.:

- за необхідності забезпечувати доставку  продуктів з торгової точки;

- підготувати клопотання на селищну рад по необхідному посуду, обладнанню та по ремонту панелей зали їдальні.

17                Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

                                                               Директор школи                                  О.І.Маринич

 

З наказом ознайомлені:  ________ Назаренко І.В._________  Обертинська О.П. _______Гурська Л.М.  

_________ Поліщук Л.М.________Якубенко Л.А. ________  Чернецька О.А. _________ Вітвіцька А.І.

_________ Флакей Ж.В.________  Гуцаленко Т.В. ________  Приходько І.С. ________ Бондаренко С.В

_________ Костюк Л.В.________  Гуцаленко Т.В.    ________  Цвора А.Д.       ________ Сніцаренко Г.В.

_________ Руда В.В.    _________ Воронко Н.А.    _______ _ Майстренко О. ________ Майстренко Т.О.

_________ Гавдан Т.С. _________ Флакей В.В.__________ Рибаченко Т.П. ________ Мельниченко В.Ф.

_________ Закаблук І.В. ________ Рябоконь Н.О. _________ Білошицька Л.В. _______ Усаченко Л.М.    

_________ Бевзюк В.В. _________ Бордійчук А.В. ________ Березюк Л.В.