Н А К А З Від 10 січня 2019 рок № 3 Про підсумки організації харчування в І семестрі та завдання на ІІ семестр 2019-2020н.р..
Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Ситковецької селищної ради Немирівського району Вінницької області»
Н А К А З
Від 10 січня 2019 року № 3
Про підсумки організації харчування в І семестрі та завдання на ІІ семестр 2019-2020н.р..
Відповідно до наказу по школі від 30 серпня 2019 року № 62 «Про організацію харчування учнів школи» протягом І семестру 2019/2020 н.р., в школі було організовано харчування учнів. На підставі рішення батьківських зборів /протокол № 1 від 30.08.2019 року/ харчуванням були охоплені всі бажаючі учні 1 – 11 класів. З метою покращення якості харчування та його здешевлення батьки учнів, що харчуються, зобов’язались надавати овочі, олію та миючий засіб. Вартість харчування протягом семестру була визначена в 10 грн. і розподілена наступним чином:
- Учні 1 – 11 кл. з малозабезпечених сімей, діти-сироти та під опікою, діти воїнів АТО, діти з інвалідністю та ті, що на інклюзивному навчанні: 10 грн. з бюджету селищної ради;
- Учні 1 – 4 класів, що не входять до пільгових категорій: 5.00 грн. з бюджету селищної ради, 5.00 грн. батьківський кошт;
- Учні 5 – 11 класів, що не входять до пільгових категорій – 10.00 батьківським коштом.
- Учні 1 – 4 класів (сніданок): 3.50 грн. батьківський кошт.
Кількість учнів пільгових категорій протягом півріччя складала 42 - 54 чол. в різні місяці. Для закупівлі продуктів використано 55120 грн. коштів органів місцевого самоврядування та 66248 грн. батьківських коштів.
Закупівля продуктів для учнів, що харчувались бюджетним коштом проводилась в магазині ПП Гуцаленко О.М. та ФОП Цюпка Н.А., згідно укладених договорів. Закупівлю продуктів для учнів, що харчувались батьківським коштом проводили батьки. На всю отримувану продукцію вимагались сертифікати якості. Овочі, здані батьками, подавались на перевірку до районної СЕС.
Відповідальним за організацію харчування по школі призначено педагога-організатора Бондаренко С.В., по школі – філії Білошицьку Л.В.. Відповідальним за збір батьківських коштів та закупівлю продуктів рішенням батьківського комітету призначено Майстренко О.В., Паращенко Н.П. Відповідальним за збір та реєстрацію документів, що підтверджують статус дітей пільгових категорій, було призначено секретаря-діловода Мельниченко В.Ф., по школі – філії Білошицьку Л.В. Відповідальними за бракераж сирої продукції були кухарі Гурська Л.М., Березюк Л.В., відповідальність за бракераж готової продукції покладена була на комісію в складі Бондаренко С.В., медсестри Кірпічної І.М. та завуча Назаренко І.В., а по школі – філії на чергових вчителів.
Харчування учнів проводилось згідно наступного графіка:
сніданок 1-4 класи – 9.15 – 9.25;
обід 5 -11 класи – 11.15 – 11.35;
обід 1 – 4 класи – 12.20 – 12.30.
по школі – філії:
обід 1 – 5 класи – 10.40 – 11.00;
обід 6 – 9 класи – 11.45 – 12.05.
В школі створено Раду з організації харчування в складі: директора школи Маринича О.І., заступників директора Назаренко І.В. та Обертинської О.П., кухаря Гурської Л.М., медсестри Перестюк Л.Б., завгоспа Дишканта П.В., відповідальної за організацію харчування Бондаренко С.В., у філії до складу комісії увійшли завідувач філії Білошицька Л.В., заступник Усаченко Л.М., завгосп Бевзюк В.В., від БК – Жученко Л.І.
Харчування здійснювалось за перспективним двотижневим меню, погодженим з управлінням Держпродспоживслужби в Немирівському районі.
Встановлено постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм харчування учнів, технологією приготування страв та ведення відповідної документації. З цією метою в школі створено комісію з адміністративно-громадського контролю за якістю харчування в складі: заступника з НВР Назаренко І.В., відповідального за організацію харчування Бондаренко С.В., медсестри Перестюк Л.Б., голови БК Гудзенко В.В., по філії – заступник завідувача Усаченко Л.М. та голова БК Райбедюк І.В.. Затверджено графік щотижневої перевірки роботи їдальні, затверджено графік чергування учителів у їдальні.
Продукти, що швидко псуються, (сметана, м’ясо, м’ясні напівфабрикати) використовувались в установлені терміни реалізації.
При перевірках на харчоблоці були в наявності наступні обов’язкові документи: накладні на отримані продукти, сертифікати якості, щоденне меню-вимога, технологічні картки приготування страв, бракеражні журнали, журнал обліку дітей, журнал складського приміщення.
Кухарі Гурська Л.М. та Березюк Л.В. до 05 числа кожного наступного місяця подавали звіти по харчуванню в бухгалтерію селищної ради
Класні керівники, адміністрація проводили роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо необхідності гарячого харчування. Питання стану організації харчування розглядалось на нарадах при директорові, оперативних нарадах.
На сесії селищної ради (13.12.2018р.) прийнято рішення № 374 про охоплення учнів харчуванням за рахунок селищної ради.
Виходячи із вищезазначеного,
Н А К А З У Ю :
- Стан організації харчування в школі вважати задовільним.
- Вартість харчування в ІІ семестрі визначити в 10 грн. наступним чином:
- 1 – 11 класи: діти-сироти, під опікою, учні з малозабезпечених сімей, діти воїнів АТО, діти з інвалідністю та на інклюзії харчуються коштом держбюджету селищної ради (10.00 грн. в день);
- Решта учнів 1 – 4 класів харчуються за рахунок співфінансування: 5.00 грн. оплачують батьки, 5.00 грн. оплачує селищна рада. Сніданок – 3.50 – за рахунок батьків;
- Учні 5 – 11 класів, що не входять до пільгових категорій харчуються за рахунок батьків.
- Кухарям Гурській Л.М., Березюк Л.В.:
- суворо слідкувати за наявністю сертифікатів продуктів, що поступають на харчоблок;
- харчування дітей пільгових категорій проводити з дня подачі довідки про статус дитини;
- передбачити урізноманітнення меню, згідно збірника Є.Клопотенка;
- охопити харчуванням всіх бажаючих учнів відповідно до оплати.
- Завгоспам Дишканту П.В., Бевзюку В.В.:
- підготувати клопотання на селищну раду по необхідному посуду та обладнанню;
- завершити ремонт стільців їдальні.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи О.І.Маринич
З наказом ознайомлені: _______ Назаренко І.В. _________Обертинська О.П.
_________ Поліщук Л.М. _______ Якубенко Л.А. _________Чернецька О.А
_________ Рудий С.М. ________Гуцаленко Т.В. _________ Сніцаренко Г.В.
_________ Костюк Л.В. ________Воронко Н.А. __________ Бондаренко С.В.
_________ Цвора А.Д. ________Вітвіцька А.І. __________ Рябоконь Н.О.
_________ Руда В.В. _______ Приходько І.С. _________ Білошицька Л.В.
_________ Гавдан Т.С. _______ Усаченко Л.М. ________ Флакей В.В.
_________ Усаченко Л.О. ________ Закаблук І.В. ___________Рибаченко Т.П.
_________ Гурська Л.М. _________ Березюк Л.В.
_________ Дишкант П.В. ________ Бевзюк В.В.