Про організацію харчування учнів школи.

У     К     Р     А     Ї     Н     А

Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Райгородської сільської ради Немирівського району Вінницької області»

Ідентифікаційний код 24900027    Адреса: 22865, ВІННИЦЬКА область, НЕМИРІВСЬКИЙ район,

смт. СИТКІВЦІ, вул..І.Франка, 5.   Тел/факс: (04331) 6-22-33   E-mail: sitkowtci@ukr.net

               

 

Н А К А З

Від  31 серпня 2021 року                                                                          № 54

 

Про організацію харчування учнів школи.

 

      Відповідно до вимог чинного законодавства, а також з метою збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, попередження харчових отруєнь,  на підставі рішення сесії Райгородської сільської ради від грудня 2020 р,  та батьківських зборів /протокол № 1 від 30.08.2021 року/

 

Н А К А З У Ю :

  1. Організувати гаряче харчування /обіди/ для всіх бажаючих учнів 1-11 класів, починаючи з 03 вересня і до кінця 2021 року.
  2. Визначити вартість гарячого харчування /обідів/ в розмірі 10 грн., вартість сніданків для бажаючих учнів 1 – 4 класів – в розмірі 3,50 грн.
  3. Оплату проводити:

- за рахунок коштів бюджету 100%: дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з      особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, дітей з інвалідністю, дітей учасників АТО, дітей 1 – 4 класів.

- решта учнів 5 – 11 класів – за рахунок батьків;

- за рахунок батьків оплачувати вартість сніданків.

- батьківські кошти перераховуються на рахунок школи до 05 числа кожного місяця. Квитанції подаються бухгалтеру Бєловій М.Г.

  1. З метою покращення якості харчування та його урізноманітнення батькам дітей, що харчуються

        здати  на харчоблок кухарю Гурській  Л.М. наступні  продукти: картопля – 25 кг, морква – 2 кг,      

        помідори – 2 кг, цибуля – 2 кг, капуста – 2 кг, буряк – 2 кг, олія – 1 л, а також 0,5 л миючого засобу.

  1. Харчування дітей пільгових категорій проводити з дня подачі довідки про статус дитини;
  2. Безоплатне харчування учнів  здійснювати тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час

      навчання без попередження, компенсації за харчування  не проводити.

  1. Харчування бажаючих працівників школи проводити на загальних підставах з оплатою вартості

      харчування та здачею необхідних овочів.

  1. Відповідальним за організацію харчування призначити педагога-організатора Одзелюк Я.М..
  2. Встановити наступний режим роботи їдальні:

9.15 – 9.25 – сніданок учнів ГПД;

10.10 – 10.30 – обід учнів 2 – 4 класів;

11.15 – 11.35 – обід учнів 5 -11 класів

12.20 – 12.30 – обід учнів групи продовженого дня.

  1. Кухарю Гурській Л.М.:

- Харчування здійснювати за перспективним  двотижневим  меню та меню-розкладом, погодженим з районним відділенням Держпродспоживслужби в Немирівському районі.

- Продукти харчування та продовольчу сировину отримувати по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість  (сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).

- Категорично заборонити отримання сметани, м’яса, м’ясних напівфабрикатів в кількості, що не можуть бути використані в установлені терміни реалізації.

- У  разі невчасного завезення продуктів кухарю дозволяється робити заміну страв з переліку, який    

  надається перспективним меню.

- Вважати обов’язковими в їдальні школи наступні документи :

            - наказ про організацію харчування учнів закладу;

            - накладні на отримані продукти;

- сертифікати якості;

- щоденне меню - вимогу;

- технологічні картки приготування страв

- бракеражні журнали;

- журнал обліку дітей, що харчуються;

- журнал складського приміщення

          - До 05 числа кожного наступного місяця кухарам здавати звіти по харчуванню в  бухгалтерію школи, копії звітів залишати в себе для звірки.

          - Закупівлю продуктів харчування для учнів, що фінансуються з місцевого бюджету,  проводити у постачальника на основі укладеного договору.

          - Заборонити використовувати для приготування обідів харчову продукцію без сертифіката якості.

          - Заборонити використовувати для приготування їжі овочі, здані батьками, без попередніх лабораторних досліджень на предмет якості та без дозволу СЕС.

          - Закупку продуктів проводити  в міру необхідності.

  1. Забезпечити до 31.08.2020 року та до 28.03.2021 року проходження обов’язкових медичних оглядів працівників, які пов’язані з організацією харчування.
  2. Класним керівникам проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо необхідності отримання гарячого харчування. Розглядати питання стану організації харчування на педрадах та нарадах.
  3. Секретарю-діловоду Мельниченко В.Ф. зібрати документи, що підтверджують статус дітей до 05 вересня 2021 року.
  4. Класним керівникам класів поінформувати батьків дітей пільгових категорій про правила отримання безкоштовного харчування та вимоги до оформлення документів та щоденно інформувати відповідального за харчування про кількість дітей, що мають харчуватись.
  5. Бракераж сирої продукції здійснювати кухарем Гурською Л.М., бракераж готової продукції здійснювати комісією в складі відповідальної за харчування Одзелюк Я.М., медсестри школи Перестюк Л.Б., заступника директора Соломенцевої О.С. згідно Тимчасового положення «Про порядок проведення бракеражу готових страв, кулінарних та борошняних   виробів у школах».

  Комісії встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм  харчування учнів, технологією приготування страв та ведення відповідної документації.

  • Завгоспу школи Дишканту П.В.:

- забезпечувати збереження продуктів;

- підготувати клопотання по необхідному посуду, обладнанню та по ремонту обладнання і панелей зали їдальні.

  1. В зв’язку із запровадженням протиепідемічних заходів:

-  столи в їдальні розставити на відстані не менше 1,5 м посадочне   місце від сусіднього.

-  за столом має розміщуватись не більше 4 осіб;

- працівники в їдальні  працюють в захисних масках і рукавичках, захисних щитках;

- роздачу їжі роблять працівники їдальні;

- категорична заборона входу посторонніх на харчоблок.

  1. План організації безпечного харчування в умовах карантину затвердити. /додаток/
  2. Завідувачу філії Білошицькій Л.В. розробити проект наказу по філії.
  3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

                                                               Директор школи                                  О.І.Маринич

 

З наказом ознайомлені:  ________ Назаренко І.В._________  Обертинська О.П. _______Гурська Л.М.  

_________ Поліщук Л.М.________Якубенко Л.А. ________  Чернецька О.А. ________ Одзелюк Я.М.

_________ Флакей Ж.В.________  Гуцаленко Т.В. ________  Приходько І.С. ________ Сніцаренко Г.В.

_________ Костюк Л.В.________  Гуцаленко Т.В.    ________  Цвора А.Д.    ________ Мельниченко В.Ф.

_________ Руда В.В.    _________ Воронко Н.А.    _________ Дишкант П.В._ ________ Леонтьєва К.М.

_________ Білошицька Л.В. ____________

 

 

 

                                                                                                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                                                                                                 Наказ по школі від 31.08.2021

 

 

                                                                      План

організації безпечного харчування в шкільній їдальні.

 

  1. Продовжувати забезпечення учнів гарячим харчуванням в 2021-2022 н.р.

Адміністрація. Протягом року.

  1. Провести розрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно отримувати їжу на лінії роздачі, не порушуючи дистанцію в 1 м.                                                                                                                 Кухар. До 03.09.2021
  2. Провести розрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно харчуватись в їдальні, враховуючи, що за столом має знаходитись не більше 4 осіб.

Кухар. До 03.09.2021

  1. Провести розміщення столів в їдальні, щоб відстань між столами складала не менше 1,5 м.

Завгосп. До 03.09.2021

  1. Довести до відома класних керівників графік прийому їжі школярами:

9.15 – 9.25  – сніданок 1 – 4  класи

11.15 – 11.35 – обід 5 – 11 класи.

12.20 – 12 – 40 – обід 1 – 4 класи.

                                                        Заступник з ВР. До 03.09.2021

  1. Медсестрі Перестюк Л.Б. щоденно подавати кухарю попередню заявку на харчування учнів.

Медсестра. Щоденно

  1. Обслуговуючому персоналу кухні дотримуватись санітарно-гігієнічних вимог, пов’язаних із карантином /маски, щитки, рукавички, дезрозчини тощо/

Кухар, помічник. Щоденно

  1. Самообслуговування учнів в шкільній їдальні заборонити.

Кухар, помічник. Щоденно

  1. Призупинити дію питних фонтанчиків.

Завгосп. До 01.09.2021