Про організацію харчування учнів школи.
У К Р А Ї Н А
Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Райгородської сільської ради Немирівського району Вінницької області»
Ідентифікаційний код 24900027 Адреса: 22865, ВІННИЦЬКА область, НЕМИРІВСЬКИЙ район,
смт. СИТКІВЦІ, вул..І.Франка, 5. Тел/факс: (04331) 6-22-33 E-mail: sitkowtci@ukr.net
Н А К А З
Від 31 серпня 2021 року № 54
Про організацію харчування учнів школи.
Відповідно до вимог чинного законодавства, а також з метою збереження та зміцнення здоров’я підростаючого покоління, попередження харчових отруєнь, на підставі рішення сесії Райгородської сільської ради від грудня 2020 р, та батьківських зборів /протокол № 1 від 30.08.2021 року/
Н А К А З У Ю :
- Організувати гаряче харчування /обіди/ для всіх бажаючих учнів 1-11 класів, починаючи з 03 вересня і до кінця 2021 року.
- Визначити вартість гарячого харчування /обідів/ в розмірі 10 грн., вартість сніданків для бажаючих учнів 1 – 4 класів – в розмірі 3,50 грн.
- Оплату проводити:
- за рахунок коштів бюджету 100%: дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, дітей з інвалідністю, дітей учасників АТО, дітей 1 – 4 класів.
- решта учнів 5 – 11 класів – за рахунок батьків;
- за рахунок батьків оплачувати вартість сніданків.
- батьківські кошти перераховуються на рахунок школи до 05 числа кожного місяця. Квитанції подаються бухгалтеру Бєловій М.Г.
- З метою покращення якості харчування та його урізноманітнення батькам дітей, що харчуються
здати на харчоблок кухарю Гурській Л.М. наступні продукти: картопля – 25 кг, морква – 2 кг,
помідори – 2 кг, цибуля – 2 кг, капуста – 2 кг, буряк – 2 кг, олія – 1 л, а також 0,5 л миючого засобу.
- Харчування дітей пільгових категорій проводити з дня подачі довідки про статус дитини;
- Безоплатне харчування учнів здійснювати тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час
навчання без попередження, компенсації за харчування не проводити.
- Харчування бажаючих працівників школи проводити на загальних підставах з оплатою вартості
харчування та здачею необхідних овочів.
- Відповідальним за організацію харчування призначити педагога-організатора Одзелюк Я.М..
- Встановити наступний режим роботи їдальні:
9.15 – 9.25 – сніданок учнів ГПД;
10.10 – 10.30 – обід учнів 2 – 4 класів;
11.15 – 11.35 – обід учнів 5 -11 класів
12.20 – 12.30 – обід учнів групи продовженого дня.
- Кухарю Гурській Л.М.:
- Харчування здійснювати за перспективним двотижневим меню та меню-розкладом, погодженим з районним відділенням Держпродспоживслужби в Немирівському районі.
- Продукти харчування та продовольчу сировину отримувати по накладних разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (сертифікати відповідності, висновки санітарно- епідеміологічної експертизи тощо).
- Категорично заборонити отримання сметани, м’яса, м’ясних напівфабрикатів в кількості, що не можуть бути використані в установлені терміни реалізації.
- У разі невчасного завезення продуктів кухарю дозволяється робити заміну страв з переліку, який
надається перспективним меню.
- Вважати обов’язковими в їдальні школи наступні документи :
- наказ про організацію харчування учнів закладу;
- накладні на отримані продукти;
- сертифікати якості;
- щоденне меню - вимогу;
- технологічні картки приготування страв
- бракеражні журнали;
- журнал обліку дітей, що харчуються;
- журнал складського приміщення
- До 05 числа кожного наступного місяця кухарам здавати звіти по харчуванню в бухгалтерію школи, копії звітів залишати в себе для звірки.
- Закупівлю продуктів харчування для учнів, що фінансуються з місцевого бюджету, проводити у постачальника на основі укладеного договору.
- Заборонити використовувати для приготування обідів харчову продукцію без сертифіката якості.
- Заборонити використовувати для приготування їжі овочі, здані батьками, без попередніх лабораторних досліджень на предмет якості та без дозволу СЕС.
- Закупку продуктів проводити в міру необхідності.
- Забезпечити до 31.08.2020 року та до 28.03.2021 року проходження обов’язкових медичних оглядів працівників, які пов’язані з організацією харчування.
- Класним керівникам проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками щодо необхідності отримання гарячого харчування. Розглядати питання стану організації харчування на педрадах та нарадах.
- Секретарю-діловоду Мельниченко В.Ф. зібрати документи, що підтверджують статус дітей до 05 вересня 2021 року.
- Класним керівникам класів поінформувати батьків дітей пільгових категорій про правила отримання безкоштовного харчування та вимоги до оформлення документів та щоденно інформувати відповідального за харчування про кількість дітей, що мають харчуватись.
- Бракераж сирої продукції здійснювати кухарем Гурською Л.М., бракераж готової продукції здійснювати комісією в складі відповідальної за харчування Одзелюк Я.М., медсестри школи Перестюк Л.Б., заступника директора Соломенцевої О.С. згідно Тимчасового положення «Про порядок проведення бракеражу готових страв, кулінарних та борошняних виробів у школах».
Комісії встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм харчування учнів, технологією приготування страв та ведення відповідної документації.
- Завгоспу школи Дишканту П.В.:
- забезпечувати збереження продуктів;
- підготувати клопотання по необхідному посуду, обладнанню та по ремонту обладнання і панелей зали їдальні.
- В зв’язку із запровадженням протиепідемічних заходів:
- столи в їдальні розставити на відстані не менше 1,5 м посадочне місце від сусіднього.
- за столом має розміщуватись не більше 4 осіб;
- працівники в їдальні працюють в захисних масках і рукавичках, захисних щитках;
- роздачу їжі роблять працівники їдальні;
- категорична заборона входу посторонніх на харчоблок.
- План організації безпечного харчування в умовах карантину затвердити. /додаток/
- Завідувачу філії Білошицькій Л.В. розробити проект наказу по філії.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи О.І.Маринич
З наказом ознайомлені: ________ Назаренко І.В._________ Обертинська О.П. _______Гурська Л.М.
_________ Поліщук Л.М.________Якубенко Л.А. ________ Чернецька О.А. ________ Одзелюк Я.М.
_________ Флакей Ж.В.________ Гуцаленко Т.В. ________ Приходько І.С. ________ Сніцаренко Г.В.
_________ Костюк Л.В.________ Гуцаленко Т.В. ________ Цвора А.Д. ________ Мельниченко В.Ф.
_________ Руда В.В. _________ Воронко Н.А. _________ Дишкант П.В._ ________ Леонтьєва К.М.
_________ Білошицька Л.В. ____________
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Наказ по школі від 31.08.2021
План
організації безпечного харчування в шкільній їдальні.
- Продовжувати забезпечення учнів гарячим харчуванням в 2021-2022 н.р.
Адміністрація. Протягом року.
- Провести розрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно отримувати їжу на лінії роздачі, не порушуючи дистанцію в 1 м. Кухар. До 03.09.2021
- Провести розрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно харчуватись в їдальні, враховуючи, що за столом має знаходитись не більше 4 осіб.
Кухар. До 03.09.2021
- Провести розміщення столів в їдальні, щоб відстань між столами складала не менше 1,5 м.
Завгосп. До 03.09.2021
- Довести до відома класних керівників графік прийому їжі школярами:
9.15 – 9.25 – сніданок 1 – 4 класи
11.15 – 11.35 – обід 5 – 11 класи.
12.20 – 12 – 40 – обід 1 – 4 класи.
Заступник з ВР. До 03.09.2021
- Медсестрі Перестюк Л.Б. щоденно подавати кухарю попередню заявку на харчування учнів.
Медсестра. Щоденно
- Обслуговуючому персоналу кухні дотримуватись санітарно-гігієнічних вимог, пов’язаних із карантином /маски, щитки, рукавички, дезрозчини тощо/
Кухар, помічник. Щоденно
- Самообслуговування учнів в шкільній їдальні заборонити.
Кухар, помічник. Щоденно
- Призупинити дію питних фонтанчиків.
Завгосп. До 01.09.2021