Про підсумки освітньої діяльності школи за І семестр

Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Райгородсбкої сільської ради Немирівського району Вінницької області»

 

НАКАЗ

Від 30 грудня 2021 року                                                                                        № 105

 

Про підсумки освітньої діяльності школи за І семестр

 

Освітній процес у І семестрі 2021-2022 навчального року здійснювався відповідно до наказу по школі від  «Про організацію освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році.

У І семестрі 2021-2022 н.р. для реалізації освітніх потреб учнів запропоновані такі форми навчання: інституційна (очна)  - охоплено 243 учнів; педагогічний патронаж – 3 учнів; інклюзивне навчання – 18 учнів.

Усі вчителі-предметники вчасно склали календарно-тематичне планування, забезпечуючи виконання програм, враховуючи інструктивно-методичні рекомендації МОН України щодо викладання навчальних дисциплін у 2021-2022 навчальному році, структуру навчального року, річний план роботи школи. Календарні плани на І семестр погоджені заступником директора з навчально-виховної роботи.

На початок І семестру в 1-11класах було 205 учні, на кінець — 203 учні. (прибула 1 учениця, вибуло 3 учнів). Більшість учнів школи засвоїли програмовий матеріал і мають достатні знання з основ наук. Навчальні досягнення в 1-2 класах оцінювались вербально, у 3-4 класах – рівневе оцінювання, без виставлення оцінок у балах.

В 5-11 класах високий рівень навчальних досягнень мають 3 учні, що становить 1,5% від кількості учнів а саме:

Клас

Прізвище учня

1

6

Зозуля Ірина

2

8

Рудий Олексій

3

11

Жученко Володимир

За результатами моніторингу рівня навчальних досягнень учнів школи за І семестр прослідковується, що в кожному класі є учні, які :

  • мають одну оцінку достатнього рівня (решта високий)

Клас

П.І.учня

Предмет

П.І.Б. вчителя

11

Чернецька Богданна

геометрія

Рудий С.М.

 

  • мають одну оцінку середнього рівня (решта достатній, високий)

 

Клас

П.І.учня

Предмет

П.І.Б. вчителя

5

Войтенко Руслан

Укр.мова

Тишкевич т.О.

5

Мазуренко Артем

Англ.мова

Воронкова Н.В.

5

Олішевський Ярослав

Англ.мова

Воронкова Н.В.

6

Обертинська Аліна

Укр.мова

Сніцаренко Г.В.

8

Федорчук Дар’я

Англійська мова

Шевчук Ю.І.

9

Слоловей Діана

Хімія

Воронко Н.А.

10

Майстренко Анна

Хімія

Воронко Н.А.

10

Талавера Сергій

Укр.літ.

Сніцаренко Г.В.

11

Мельник Вікторія

геометрія

Рудий С.М.

11

Чернецька Іванна

геометрія

Рудий С.М.

 

  • мають одну оцінку початкового рівня (решта середній, достатній, високий)

 

Клас

П.І.учня

Предмет

П.І.Б. вчителя

5

Олександрова Олеся

Англ.мова

Воронкова Н.В.

5

Мельниченко Ілля

Англ.мова

Воронкова Н.В.

5

Шевчук Олена

Англ.мова

Воронкова Н.В.

6

Александрова Марія

географія

Обертинська О.П.

6

Іванов Юрій

математика

Рудий С.М.

6

Обертинський Володимир

математика

Рудий С.М.

6

Яшина Анастасія

математика

Рудий С.М.

7

Александрова Єлизавета

Алгебра

Руда В.В.

7

Препелиця Артем

Англійська мова

Шевчук Ю.І.

7

Пустовіт Нікіта

Англійська мова

Шевчук Ю.І.

8

Пустовіт Марія

Хімія

Воронко Н.А.

8

Войтенко Софія

Хімія

Воронко Н.А.

8

Войтенко Алевтина

Хімія

Воронко Н.А.

11

Шашкевич Валентин

Алгебра

Рудий С.М.

 

Особливу увагу варто звернути на таких учнів, ширше застосовувати індивідуальний підхід та допомогти у здобутті знань на кращому рівні.

Аналіз успішності дав можливість прослідкувати якісний показник за І семестр окремо по класах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зведена таблиця якісного показника навчання за І семестр дає можливість зрозуміти, що нижче 50 % якість навчання простежується із таких предметів, як українська мова та література, англійська мова, зарубіжна література, фізика , хімія, алгебра та геометрія, історія України та Всесвітня історія.

Проаналізувавши якісний показник по класах , маємо наступне:

Клас

Якісний показник

5

82%

6

67%

7

67%

8

52%

9

78%

10

56%

11

61%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Найнижчий у 8 класі, 10 класі, і найвищий у 5 класі.

У 5 класі середній бал найнижчий є за англійську мову 6,1, найвищий музичне мистецтво.

У 6 класі середній бал найнижчий із англійської мови 5,2, математики 5,3, української мови, 5,4, а найвищий із трудового навчання та основи здоров’я.

У 7 класі середній бал найнижчий із англійської мови 5,6, геометрії 5,6, алгебри 5,8, української мови та літератури 6, а найвищий із фізичної культури та основ здоров’я.

У 8 класі середній бал найнижчий із англійської мови 5,3, всесвітньої історії та алгебри 5,8,геометрії 5,7 , хімії 4,9, а найвищий із трудового навчання 10,9.

У 9 класі найнижчі показники із української  літератури, Історії України та всесвітньої історії, алгебри та геометрії, хімії. Найвищі із інформатики, трудового навчання, основ здоров’я, фізичної культури.

У 10  класі найнижчі показники із української  мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови, фізики, хімії. Найвищі із фізичної культури.

У 11 класі найнижчі показники із геометрії, біології, мистецтва. Найвищі із астрономії, інформатики,  фізичної культури.

 

 

 

В ІІ етапі предметних олімпіад взяли участь 79 учнів опорної школи.  За підсумками здобули 33 призових місця. Жученко Володимир – призер шести олімпіад, Вітвіцька Анна – 5 призових місць, Рудий Олексій – 4 призових місця, Поспелов Назар та Гуцаленко Інна – по 3, Усаченко Альона – 2 і Бадовська Алла, Гижа Аліса, Дишкант Юля, Гунченко Сабіна, Гунченко Аміна, Зозуля Ірина, Іванова Олена, Соловей Діана, Павловська Надія – по 1 призовому місцю.

За результатами участі здобувачів освіти опорної школи  в І етапі конкурсу з української мови ім.. Петра Яцика, в якому взяли учась 16 учнів школи, Добрий Михайло, Панасюк Ірина, Зозуля Ірина, Чернецька Богданна зайняли ІІ місце у І етапі. У ІІ етапі XXII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика взяли участь 12 учнів, із них 4 учні початкової школи. Результати наступні: Жученко Володими, Гуцаленко Інна, Поспелов Назар, Зозуля Ірина, Тишкевич Анастасія зайняли ІІ місце.

Результати І етапу мовно-літературного конкурсу  імені Тараса Шевченка показали, що Зозуля Ірина, Вітвіцька Анна, Чернецька Богданна зайняли ІІ місце, всього участь взяло 9 учнів. У ІІ етапі участь взяли 5 учнів, з них Зозуля Ірина зайняла ІІ місце, Вітвіцька Анна, Гунченко Сабіна, Павловська Надія  зайняли ІІ місце.

 

По філії:

У школі навчається 40 учнів. Формувальне оцінювання учнів  1  класу  здійснюється вербально,  у 3-4 класах – рівневе оцінювання, без виставлення оцінок у балах.

Результати якості знань учнів 5-9 класів за І семестр  2021-2022 н.р. показані в таблиці:

 

Клас

Кількість учнів на початок року

Кількість учнів на кінець семестру

Не

атестовано

Атестовано

Успішність

В

Д

С

П

% якості

н-ня

1

4

4

0

4

         

3

4

4

0

4

         

4

7

7

0

7

         

5

2

2

0

2

-

2

-

-

100

6

6

6

0

6

1

3

2

-

67

7

5

5

0

5

1

1

3

-

40

8

6

5

0

6

-

2

2

1

40

9

8

7

0

7

1

1

5

-

29

Всього

42

40

 0

 40

3

9

12

 

1

 55

            Загальний якісний показник навчальних досягнень учнів 5-9 кл. за перший семестр – 55%, на такому ж рівні, як у минулому році. Три  учениці (на кінець минулого навчального року була тільки одна)  за підсумками семестрового  оцінювання мають оцінки високого рівня з усіх предметів, це – Щирбак Анна (6 клас),  Райбедюк Лілія (7 клас) та Усаченко Ангеліна (9 клас).

            У школі було проведено І етап Всеукраїнських предметних олімпіад, в яких відповідно до вимог Положення, та згідно з графіком  взяли участь 22 учні, що складає 55% учнів школи. У Міжнародному конкурсі з української мови ім. П. Яцика взяли участь учні 3-9 класів, У Міжнародному мовно-літературному конкурсі  ім. Т.Шевченка учні 6-9 класів.

            У першому семестрі  2021/2022 н. р. у філії  працює 10 учителів, 9 з яких мають вищу освіту: 7 учителям присвоєно вищу категорію, 1- І категорію, 1 – ІІ категорію, 1– спеціаліст. 9 учителів працюють за фахом, 1 – нефахівець.

            Чергову атестацію у 2021-2022 н.р. проходять двоє учителів: Рибаченко Т.П.(вчителька історії та правознавства) та Завгородній Є.В.(вчитель інформатики, фізики та фізичної культури). Педагоги працюють за індивідуальними планами чергової атестації. Члени шкільної атестаційної комісії вивчають досвід роботи учителів, що атестуються. 

Виходячи із вище викладеного,

НАКАЗУЮ:

  1. Вчителям-предметникам:
    • Звертати увагу на формування позитивної мотивації до навчання, обов’язкове оцінювання роботи учня ;
    • Використовувати різнорівневий дидактичний матеріал;
    • Формуються навички самостійної роботи з підручником, науковою літературою;
    • Систематично проводити закріплення вивченого матеріалу на уроці;
    • Здійснювати чіткий контроль за виконанням домашнього завдання;
    • Спрямувати роботу на підвищення рівня навчальних досягнень учнів ляхом формування в них навичок самостійної роботи, закріплення знань; активніше використовувати на уроках інноваційні форми та методи навчання;
    • Продовжити роботу щодо підвищення якості освіти та попередження неуспішності дітей на основі аналізу результатів за І семестр;
    • Ширше застосовувати інтерактивні методи навчання, різноманітні технології та педагогічні методи і прийоми, що сприяють активізації пізнавальної діяльності (методи Меттчета, мозкової атаки, «семикратного пошуку» і т.д.);
    • Проаналізувати результати навчальних досягнень учнів по предметам, зрозуміти причини низької успішності та шляхи підвищення якості знань та успішності учнів;
    • При викладанні матеріалу спиратися на життєвий досвід учнів, частіше пов’язувати теоретичний матеріал з його практичним застосуванням у житті;
    • Дотримуватися Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;
    • Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно перевіряти щоденники й повідомляти батьків про успіхи в навчанні їх дітей.
  2. Заступнику директора з НВР Соломенцевій О.С. провести семінар-практикум для вчителів школи щодо впровадження інтерактивних методів навчання, що сприяють активізації пізнавальної діяльності.

 

 

Директор                               Олександр МАРИНИЧ

 

З наказом ознайомлені: ________Соломенцева О.С. _______ Обертинська О.П.

_________Поліщук Л.М.________Якубенко Л.А.__________ Чернецька О.А

_________Рудий С.М.   ________ Гуцаленко Т.В.__________ Півошенко О.С.

_________Костюк Л.В. _________Шевчук Ю.І.____________Мандролько М.Б.

_________Цвора А.Д. _________  Тишкевич Т.О.   ________  Назаренко І.В.

_________Руда В.В. ___________ Воронко Н.А.___________ Одзелюк Я.М.

_________Флакей Ж.В. ________ Голота В.В.      __________ Сніцаренко Г.В.

_________ Гавдан Т.С. ________  Вітвіцька А.І. ___________ Білошицька Л.В.

_________ Флакей В.В._________Усаченко Л.М.__________ Рибаченко Н.А.

_________ Рябоконь Н.О. _______Бордійчук А.В. _________ Завгородній Є.В.

_________ Рибаченко Т.П. ________Касіяненко Н.Ю.