Про підсумки роботи школи з профілактики правопорушень, бездоглядності та злочинності

Комунальний заклад «Ситковецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Ситковецької селищної ради Немирівського району Вінницької області»

 

Н А К А З

Від  30 грудня 2021 року                                                                          № 108

 

Про підсумки роботи школи з                                      

профілактики правопорушень,

бездоглядності  та злочинності

 

Одним з найважливіших напрямків виховної роботи з дітьми є превентивне виховання та профілактична робота з подолання злочинності серед неповнолітніх.

У школі  створений і постійно поновлюється банк даних про дітей, які потребують  посиленої психолого-педагогічної уваги, схильних до правопорушень, функціонально-неспроможні сім’ї та діти , які опинилися в складних життєвих обставинах. Приділяється велика увага роботі з неблагополучними сім'я­ми, сім'ями, в яких проживають учні, що потребують посиленої психоло­го-педагогічної уваги.

 У шкільній бібліотеці постійно діє пересувна виставка, а саме: «Знай і бережи Конституцію України», «Декларація прав людини», «Конвенція про права дитини», «Правова енциклопедія школяра» тощо.

Важливу роль в організації правової роботи здійснює шкільна Рада з профілактики правопорушень в складі заступника директора з виховної ро­боти, педагога-організатора. Розглядаються різноманітні питання: ведення обліку відвіду­вання учнями школи, взяття на облік неблагополучних сімей, закріплення за учнями схильними до правопорушень, наставників з числа педагогів та учнів, проблеми працевлаштування випускників школи, організація батьківських зборів, проблеми правильного використання учнями вільного часу. Кожне з цих питань потребує клопіткої роботи протягом навчального року, коорди­нації всіх служб школи, звязку з державними органами і суспільними орга­нізаціями.

Під час проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля» було створено  фотозону «Наші руки для добрих справ», крила зроблені із паперових долоньок наших учнів. На своїх паперових долоньках діти писали меседж про світ без насилля. Також  писали про бажання зупинити насильство та булінг, мій улюблений світ - без насильства,  «Безпечний інтернет» проблеми подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок і дівчат.

            Практичний психолог школи із учнями 5,7,8 класів провела бесіду про насильство у віртуальному та реальному світі.

Педагогічний колектив школи приділяє велику увагу зв'я­зкам школи з правоохоронними органами району, лікарями, службою в справах сім ї та молоді. Адміністрація школи, класні керівники оперативно реагують на пропуски занять учнями, встановлюють причини, попереджують батьків, відвідують сім'ї, про що, складаються відповідні акти та документи. Учні схильні до правопорушень ставляться на шкільний облік і з ними проводиться індивідуальна робота, класні керівники щоденно записують інформацію в журнал «Відвідування учнями школи», де відмічають кількість пропусків без поважних причин та причини цих пропусків, а потім сповіщають адміністрацію школи для вжиття заходів.

Виходячи з вищезазначеного та з метою попередження правопорушень, безпритульності, бездоглядності, наркоманії, інших негативних явищ у дитячому середовищі,

НАКАЗУЮ:

  1. Роботу педколективу з профілактики правопорушень, злочинності, бездоглядності учнів вважати задовільною.
  2. Протягом 2021-2022 навчального року продовжувати систематично організовувати лекторії з правової освіти, юридичного всеобучу, профілактичної роботи щодо запобігання негативних явищ серед неповнолітніх.                                                           (Обертинська О.П., Соломенцева О.С.)
  3. Посилити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять, щотижня аналізувати стан відвідування, використовуючи дані загальношкільного обліку.

                                                                                               (Соломенцева О.С.)

  1. Активізувати соціально-педагогічну допомогу учням і сім’ям, які потребують особливої уваги.

                                                                                             (Обертинська О.П., Соломенцева О.С.)

 

  1. Постійно контролювати навчання та відвідування школи учнями із числа соціально незахищених.           (Обертинська О.П., Соломенцева О.С.)

 

3.3. Учнів, які  потребують  посиленої психолого-педагогічної уваги обов’язково залучати  до гурткової  та позакласної  роботи, шкільних та  позашкільних заходів.

                                                                                                         (Обертинська О.П.)

 

 

 

Директор                                 Олександр МАРИНИЧ

 

З наказом ознайомлені:          _________Обертинська О.П.

_________ Соломенцева О.С.